Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to the current issue Skip to site footer

Revista Brasileira de Aprendizagem Aberta e a Distância

Revista Brasileira de Aprendizagem Aberta e a Distância
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
  • Current
  • Archives
  • Políticas Editoriais
  • Submissions
  • Contact
Search
  • Register
  • Login

Current Issue

Vol. 25 No. 1 (2025): v. 25 n. 1 (2025): Volume único
					View Vol. 25 No. 1 (2025): v. 25 n. 1 (2025): Volume único
Published: 2025-05-06

Original article

  • Distributed Cognition and Collective Intelligence in the Context of Cyberculture an analysis of hybrid teaching practices mediated by digital technologies

    DOI: https://doi.org/10.17143/rbaad.v25i1.777
    Pablo João Canal da Costa, Adriano Canabarro Teixeira (Author)
    • PDF (Português (Brasil))
    • PDF (Español (España))
    • PDF
  • O ENSINO E APRENDIZAGEM DE FÍSICA NA 1ª SÉRIE DO ENSINO MÉDIO NO CENTRO DE ENSINO DR. SABINO BARROS EM 2022, NO CENÁRIO PÓS-PANDEMIA E NOVO ENSINO MÉDIO

    DOI: https://doi.org/10.17143/rbaad.v25i1.778
    Eduardo Nunes, Áurea Celeste Costa Ribeiro (Author)
    • PDF (Português (Brasil))
    • PDF (Español (España))
    • PDF
  • Escala para Avaliação das Competências Digitais de Egressos da Educação a Distância desenvolvimento e validação do instrumento para professores

    DOI: https://doi.org/10.17143/rbaad.v25i1.784
    GLEICE DA SILVA, Daniela Karine Ramos (Author)
    • PDF (Português (Brasil))
    • PDF (Español (España))
    • PDF
  • MODELING AND ANALYSIS OF A HYPERDOCUMENT AS A PEDAGOGICAL SUPPORT TOOL IN HYBRID EDUCATION

    DOI: https://doi.org/10.17143/rbaad.v25i1.809
    Cristiano Biancardi, Fernanda Costa Arusievicz, Andreia Maria Ambrosio de Souza Accordi, Raquel Salcedo Gomes, Jose Valdeni de Lima (Author)
    • PDF (Português (Brasil))
    • PDF (Español (España))
    • PDF
View All Issues

Make a Submission

Make a Submission

Language

Português (Brasil)

English

Español (España)

Keywords

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

A RBAAD é uma publicação científica da ABED, fazendo parte das seguintes associações:

  Abec 

 

e está indexada nas seguintes bases de dados/catálogos/diretórios:


REDIB Sumários.org  Directory of Open Access Journals

_________________________________________________________________________________________________________

Licença Creative Commons

Creative Commons Atribuição 4.0 Internacional.

 

 Brazilian Review of Open and Distance Learning

Rua Vergueiro, 875 - 12° andar, conjuntos 123/124

Liberdade - CEP 01504-000 - São Paulo - Brasil

Tel: (55) 11 3275-3561 / Fax: (55) 11 3275-3724

rbaad@abed.org.br

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.